Subject: Esitame taotluse liiklusvälise tegevusloa saamiseks tee nr. 11310 Aruvalla-Jägala tee km 9,15. Harjumaa
From: "Veli Hannus" <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 11:10:01 +0300

Tere!

Esitame taotluse liiklusvälise tegevusloa saamiseks tee nr. 11310
Aruvalla-Jägala tee km 9,15.  Harjumaa

Lugupidamisega

Veli Hannus

juhatuse liige

INSTWORK OÜ

Põrguvälja tee 30, Rae küla, Rae vald

75310 Harjumaa

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

mobile : +37253001503

 <http://www.instwork.ee/> www.instwork.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.